|
2022-03 |
|
Ημερομηνία Έκδοσης: |
09/06/2022
|
|
16/06/2022
|
||
Ημ/νία Τελευταίας ανταπόκρισης: |
08/09/2022
|
|
Ημ/νία Τελευταίας Αξιολόγησης απάντησης: |
07/04/2023
|
|
Κλειστή | ||
Επαρκής Απάντηση | ||
Αερομεταφορέας iFly
|
||
Σχετικό Πόρισμα/Έκθεση: | 04/2022 | |
|
||
Κείμενα Σύστασης Ασφάλειας 2022-03:
Εισαγωγή Σύστασης:
Από την ανασκόπηση του τελευταίου Τεχνικού Ημερολογίου του Ε/Π, καταγράφηκαν επαναλαμβανόμενες περιπτώσεις μη πιστοποίησης της εκτέλεσης: της επιθεώρησης πριν την πρώτης πτήσης της ημέρας, της επιθεώρησης πριν από κάθε πτήση (PDI) αλλά και της επιθεώρησης μετά την τελευταία πτήση (PFI).
Κύριο Κείμενο Σύστασης:
Προτείνεται στον Αερομεταφορέα να επανεξετάσει και πιθανά να αναθεωρήσει την διαδικασία εκπαίδευσης του εμπλεκόμενου προσωπικού στην πιστοποίηση εκτέλεσης εργασιών στο τεχνικό ημερολόγιο των Ε/Π του αερομεταφορέα.
Ανταπόκριση στη Σύσταση:
Η απάντηση του εκμεταλλευόμενου στη σύσταση ασφάλειας της ΕΔΑΑΠ 2022-03 παραλήφθηκε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στις 08/9/2022.
[Operator’s Response]:
« α. Η εταιρεία με το υπ’ αριθμ. 1/2019 Crew Notice, επέστησε την προσοχή όλων των εμπλεκομένων στην ορθή και μετά σχολαστικότητας συμπλήρωση και υπογραφή όλων των πεδίων του Technical Logbook των Α/Φ, τα οποία έχουν εφαρμογή αναλόγως της κάθε πτήσης.
β. Η εταιρεία προέβη στην αναθεώρηση του Continuing Airworthiness Management Exposition (CAME) manual Issue 2 στο CAME Issue 3 δίνοντας πιο αναλυτικές οδηγίες σχετικά με την υποχρέωση ορθής συμπλήρωσης και ελέγχου εκτέλεσης εργασιών στο τεχνικό ημερολόγιο των Ε/Π.
γ. Επιπλέον, η εταιρεία προέβη σε επένδυση που αφορά στην προμήθεια και εκπαίδευση όλου του εμπλεκόμενου προσωπικού σε ειδικό λογισμικό πρόγραμμα η εφαρμογή του οποίου αποτρέπει οποιοδήποτε λάθος στη διαδικασία πιστοποίησης εκτέλεσης εργασιών στο τεχνικό ημερολόγιο των Α/Φ του αερομεταφορέα. »
[Ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ με το έγγραφό του 455/07.04.2023 χαρακτήρισε την ανταπόκριση αυτή ως «Επαρκής απάντηση» και την κατάσταση της σύστασης 2022-03 σε «Κλειστή»]