Skip to main content
Πληροφορίες για τη Σύσταση Ασφάλειας της ΕΔΑΑΠ 2022-06

 

 

2022-06

Ημερομηνία Έκδοσης:
09/06/2022
16/06/2022
Ημ/νία Τελευταίας ανταπόκρισης:
08/09/2022
Ημ/νία Τελευταίας Αξιολόγησης απάντησης:
07/04/2023
Κλειστή    
Επαρκής Απάντηση    
Οργανισμός Συντήρησης, κατά Part 145 του αερομεταφορέα iFly (EL145.0083)
Σχετικό Πόρισμα/Έκθεση: 04/2022
 

Κείμενα Σύστασης Ασφάλειας 2022-06:

Εισαγωγή Σύστασης:

Από την εξέταση συντριμμιών, εντοπίστηκε αδυναμία συμμόρφωσης του Προσωπικού του Οργανισμού Συντήρησης κατά Part 145, στο πλαίσιο της προγραμματισμένης συντήρησης, με τις απαιτήσεις των καρτών εργασίας συντήρησης σχετικά με τον εντοπισμό ελαττωματικών εξαρτημάτων του Νο. 1 κινητήρα (φθαρμένος εύκαμπτος σωλήνας ατμοσφαιρικής αποκατάστασης και φθαρμένο καλώδιο του εκκινητή- γεννήτριας).

Κύριο Κείμενο Σύστασης:

Συνιστάται στον Οργανισμό Συντήρησης να βεβαιωθεί ότι ακολουθούνται όλες οι διαδικασίες που περιλαμβάνονται στο Εγχειρίδιο του Οργανισμού Συντήρησης (MOE).

Ανταπόκριση στη Σύσταση:

Η απάντηση στη σύσταση ασφάλειας της ΕΔΑΑΠ 2022-06 παραλήφθηκε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στις 08/9/2022.

[Response]:

« α. Εκδόθηκε το Technical info notice (ΤΙΝ) 09_2022 με ημερομηνία 23/6/2022 για να ενημερωθεί όλο το τεχνικό προσωπικό του Οργανισμού, σχετικά με τα ευρήματα που καταγράφηκαν και αφορούν τον Οργανισμό Συντήρησης.

β. Εκδόθηκε εσωτερικό έγγραφο 22/056 με ημερομηνία 27/6/2022, για τον καθορισμό επιπρόσθετων διαδικασιών, επιπλέον των ήδη ισχυόντων στο Εγχειρίδιο (MOE) του Οργανισμού Συντήρησης.

γ. Επισημαίνεται παράλληλα η έκδοση TIN 2a_2021 αναφορικά με Alert Commercial Service Letter (ACSL) της Rolls-Royce, (Maintenance Warning/ External Lines), με ημερομηνία 26/7/2021 για να ενημερωθεί όλο το τεχνικό προσωπικό του Οργανισμού. Το εν λόγω ACSL επεσήμανε την ανάγκη πιστής εφαρμογής των διαδικασιών που αναφέρονται στα τεχνικά εγχειρίδια (Operation and Maintenance Manual).

δ. Επιπλέον τονίζεται η ύπαρξη δύο επιθεωρήσεων/υπογραφών για το σύνολο των εργασιών που εκτελούνται από τον οργανισμό συντήρησης (performed by / inspected by), πριν την αποδέσμευση του πτητικού μέσου (έκδοση CRS). »

[Ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ με το έγγραφό του 455/07.04.2023 χαρακτήρισε την ανταπόκριση αυτή ως «Επαρκής απάντηση» και την κατάσταση της σύστασης 2022-06 σε «Κλειστή»]

admin

Author admin

More posts by admin